luni, 21 noiembrie 2011

Mini Excursie

Hello hello people! Azi m-am intors din mini vacanta facuta,corectez acum, la Aachern, chestia funny e ca exista si Aachen si Aachern dar sunt in directii total diferite! Mi-am elucidat si misterul cum ca Strassbourg ar fi in Deutschland,ceea ce este total neadevarat si in final tin sa va spun ca AM FOST IN FRANTA!!! Am fost in Gameshust,un satuc unde sta matusa lu Iuli,are o casa superba si multe chesti sofisticate printre care si un toaster batut cu diamante Swarovsky, de acolo am fost in Aachern,unde am ajutato pe verisoara lu Iuli sa se mute la noua casa, si apoi am trecut prin Offenburg si am innoptat in fiecare seara in Lahr,unde sta mama lui Iuli. Sambata si duminca am fost tot la vara lui am ajutato cu mutatu si eu am facut pe babysiteru-ul, apropo sa stiti ca ma pricep si in plus de asta este o scumpica de fata care tot timpul rade, si acum ca ii ieseau dintisiorii si o durea putin ca se mai stramba dar tot cu zambetu pe buze era! Scumpa foc! Iar luni dimineata ne-am imbarcat si am mers in Franta la Strassbourg. Pana sa ajungem in Franta am trecut podu peste Rin, se vede superb apa si podul cum e facut, e in curba nu e drept ca toate podurile, iar pe la jumatea lui fara granita fara nimic intri in Franta. Dupa intrarea in Franta am mai facut vreo 10 km pana la Strassbourg. Acolo am fost si am vizitat catedrala Notre Dame! Este o minuntatie si extraordinar de inalta si mare! Arhitectura este splendida! M-a impresionat foarte tare tot ce am vazut. Pe stradute pe langa catedrala toata lumea se pregatea pentru Craciun, cu decoratiuni si cabanute cum sunt puse la noi in piata mare, pentru ca aici Duminica e prima seara de Advent! Reprezentativ acolo la ei este barza dar nu stiu de ce si nu vad nici o legatura cu orasul dar am sa ma documentez si am sa va informez si pe voi. Bineinteles ca din Franta nu au lipsit renumitii nostri tigani care cerseau in franceza si minunatele cafele cu masute si scaune afara. A fost foarte frig azi dar cu toate astea francezii isi savurau cafeaua si croisantul de dimineata, spre uimirea mea am vazut si cateva femei incaltate cu balerini,iar noi 30 de minute cat ne-am plimbat pe acolo am inghetat! Cand am iesit din Franta, pe alta ruta decat pe cea pe care am intrat am vazut podul prieteniei intre Franta si Germania. Vremea a fost de partea nostra si a fost soare si luminat. Mi-a placut la nebunie tot ce am vazut si ramane o amintire splendida. Nu vreau sa va zic cum topaiam prin Franta si tot ziceam sunt in Franta, sunt in Franta:D P.S. Am uitat sa va spun ca restaurantele erau impodobite de Craciun ,pe exterior, cu beteala si ursuleti de plusi, sweet, iar langa catedrala pe o strada paralele am vazut unul din magazinele Swarovsky,bijuterii superbe iar preturile nu erau foarte exagerate, am vazut o bratara frumoasa cu cristale la 80 de euro.
Cam atat din mini excursia mea. Acum astept vesti de la voi.Va pup