vineri, 2 decembrie 2011

Poza zilei

9 comentarii:

  1. They see me shufflin', they hattin' !

    RăspundețiȘtergere
  2. Oo.. d-nul Vlad. Bine ati venit pe la noi !! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Da Alina , te inteleg . Eu am prieten imaginar , deci chiar te inteleg !!!

    RăspundețiȘtergere
  4. deci nu stiu dak ati aflat ink cum i zice sau dak mai "gogaliti" dupa nume
    oricum ca sa nu va mai chinuiti va zic eu ca este un papagal de mare,the puffin ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Degeaba Ioane.. le ai , le ai cu pasarile! Tre sa recunosc !!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu-mi zi domn ca ma faci sa par batran :))
    Bine v-am gasit! :*

    Apropo, NU-I pinguin >:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Ok. Nu mai zic atunci nika :) Mai bine fac prezentarile... (da , stiu ca o sa imi sariti toti in cap ca va stiti deja >:P , dar eu tot le fac) . Ioane, il sti pe Vlad, Vlad , il sti pe Ion. Alinutza , el e Vladutz (RsiB) . Vlad ea e Alina (fata cu pinguinul) =)) .

    RăspundețiȘtergere