luni, 12 decembrie 2011

Nevasta

Pentru ca nu s-a mai scris nimic de mult la rubrica Inghetata , si pentru ca avem cativa barbati ce viziualizeaza acest blog in mod constant , am gasit ceva destul de interesant pe internet. As pune si sursa , dar sincer sursa e mail-ul meu . So , ca sa nu mai ziceti ca nu sunt si femeile bune la ceva, ia uitati voi cate va poate invata o nevasta. :))

"Nevasta te invata despre punctualitate: nu ma interseaza cate beri ai baut, tu trebuia sa fii acasa.
Nevasta te invata despre nudism: plec de aici si te las in curu gol.
Nevasta te invata despre nulitate: tu, fara mine, esti un nimeni.
Nevasta te invata despre creare: eu te-am facut barbat.
Nevasta te invata despre dureri: nu am chef, ma doare capul.
Nevasta te invata despre mobilitate : ce-ti fug ochii dupa curu lu’ aia… .
Nevasta te invata despre ordine: m-am saturat sa tot adun dupa tine.
Nevasta te invata despre botanica: nu mi-ai mai cumparat o floare, de nici nu mai stiu cum arata.
Nevasta te invata despre juramant: zi sa mori tu, ca n-ai baut nimic?
Nevasta te invata despre geneza: inca nu s-a nascut ala care sa dea in mine.
Nevasta te invata despre munca in exces: cam multe sedinte peste program ai tu.
Nevasta te invata despre greseli: a fost greseala mea ca ti-am facut toate poftele.
Nevasta te invata despre transformare: cand te-am luat, erai slab ca o aschie, acum esti gras ca un porc.
Nevasta te invata despre ratiune: cand iti vine sa ma inseli, sa te gandesti bine la ce pierzi.
Nevasta te invata despre necesitate: trebuie să aduci mai multi bani in casa.
Nevasta te invata despre sarbatori: vezi ca vine ziua mea, poate nu-mi cumperi ceva frumos . "

2 comentarii:

  1. Or cam tacut barbatii la bancul asta :))
    Hai ca-i tare...doar cu o singura chestie nu-s de acord: "nevasta te invata despre creare"...sa fim seriosi ce nevasta si-a facut sotzu barbat?
    Din cate am vazut io, in general barbatii devin mai docili si mai potoliti (ca sa nu le zic pussies) cand au "nevasta" (sau prietena)...my oppinion :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai ce sa mai si zica saracii :)) .
    Si daca mai are vreo-unul acasa o tanti cam ca aceea din banc :)) , nu cred eu ca o ras prea mult :)) .

    RăspundețiȘtergere