joi, 17 noiembrie 2011

Vesti

Hello dragii mei! Am ceva vesti pentru voi! Azi am fost informata ca mi-a sosit dreptu de munca si ca in cel tarziu doua saptamani incep lucru. E bine ca mi-a sosit dreptu de munca dar e rau ca incep asa tarziu lucru. Ne-om descurca noi si cu asta! In 15 noiembrie am avut o zi groaznica. Am fost de dimineata la banca sa vad daca io bagat salariu lu Liviu si i la bagat! Ma gandeam in drum catre banca ca o sa ia cel putin 400-500 ca are 100 de ore lucrate si plus ce ii trage pentru echipament si cip ajungem cam pe la suma aia.Dupa ce am iesit din banca si am vazut cat i-a bagat mi sa oprit inima, pentru o secunda, exact asa am si simtit.363.15 a fost salariu lui, atunci m-au napadit toate gandurile doar chiria e 280 de euro ce face cum ne descurcam, mai mancam? Solutia: ne imprumutam si nu cerem la nimeni! Ma gandeam ca o sa fie greu sa o iei de la zero dar sincer nici chiar asa de greu! Na oricum a trcut si ziua de 15 si ziua de 16 si suntem in 17, acum mai stau 2 saptamani si dupa incep si eu lucru! Am timp sa ma pregatesc fizic si moral! Sa imi tineti pumnii oricum eu am sa va anunt cand incep! Weekendu asta o sa ma duc la Aachen! Langa Strassburg,acolo unde e nemaipomenita catedrala si am auzit ca sunt magazine din astea de fite, scumpe, ma duc si eu sa ma holb, atunci o sa mi se potrivesca foarte tare melodia de la 50 cent Window shopper:D Cam atat cu vestile mele abia astept sa merg in mini excursie cum o numesc eu si am sa postez cand ma intorc sa va spun ce am patit sau ce am vazut! Va pup

Un comentariu:

  1. Stiam eu , stiam eu , stiam eu !!! Ca ti-o venit dreptul de munca ! :P
    Dar las ca va fi mai bine ! :* Si sa faci poze!!!
    Ps. Si eu am fost la Aachen ! Cu Autoroute :))

    RăspundețiȘtergere