sâmbătă, 19 noiembrie 2011

Nimic nou sub soare!

Dupa cum am mai zis nu ma prea pricep la scris ...... dar hai sa o fac si pe asta......
La mine mai nimic nou sub soare decat ca ma pictisesc foarte tare de cand am terminat cu lucru la Diter (chit ca nu au trecut decat  2 zile de atunci) si sanse sa ma duc in alta parte la munk sunt slabe anu asta.
In afara de asta se cam duc si banii (dar crek e firesc dak stai fara sa muncesti) si trebe si de astia mai ales ca vin sarbatorile(nu ca as avea planuri prea mari pt ele).
Plictiseala e si mai mare de cand mi sa terminat si jocu pe care obisnuiam sa il joc(sa il mai joc o data nu ma atrage) si partea "a 4-a" la el  iase in decembrie (si Andra stie de ce am scris in ghilimele :D) deci pana atunci plictiseala la maxim.
Eu va pup si sper sa va mearga mult mai bine decat imi merge mie!
P.S : sper ca am spalat si eu din pacate :D

Un comentariu: