luni, 14 noiembrie 2011

Dear Monday , Fuck you . Sincerely , THE WORLD !

Neata la a 2-a cafeluta si la a 'n' tigaruta :)

Azi e luni , pasarelele cipciresc, apa curge , frunzele fosnesc , totul prinde viata .
Ehh pe dracuuu !
AZI E LUNI !! Nimic nu se vede decat un strat alb pe iarba , e un frig de crapa pietrele (- 9 minteau meteorolobogii) , azi nici macar nasul nu are chef sa stea in pozitia lui normala pe fata mea... pana si parul ma uraste ca l-am ridicat de pe perina... . Bob azi mi-a tras o palma dupa ceafa cand a sunat ceasul desteptator , si piticu de pe creier mi-a aratat degetul mijlociu. (yeap , suntem o familie fericita !!!).

In ultimele 3 zile jumate am si eu 15 ore de somn puse cap la cap , si asta pentru ca azi noapte am bagat 7 ore neintoarsa. Deci si uachii ma urasc. Sau eu pe ei , inca nu sunt sigura . Si ca sa fie meniul complet mi-a lasat si seful peste weekend o mie de hartzoage , care mi-au umplut biroul , si care aveam impresia ca imi rad sadic (cam ca porcusorii din pasarelele agresive ).

Mai e o luna jumate pana la inchiderea anului (vorbesc din punct de vedere contabil si gestionar) , deci cu timpul incep sa stau f nasol , cu cel liber , binenteles. Motiv pentru care o sa dispar iara usor usor din peisaj , asta cel putin pana se calmeaza putin apele.
Am vazut ca nici voi nu mai stati prea bine cu inspiratia, Ion a tras chiulul total de la postat , motiv pentru care am mai facut niste categorii pentru voi. Sper sa va fie de ajutor pentru zilele mai negre.

Va pup , si va doresc o zi de luni cel putin de o mie de ori mai buna decat a mea. Si un inceput de saptamana de un infinit de ori mai prosper ca al meu .

A vostra , sincera, EU in colaborare cu minunata zi de luni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu