luni, 28 noiembrie 2011

Neatza people!!

Yellow.Ce mai faceti?Eu nu am mai dat nici un semn de viata pentru ca nu ne-a mers netu la noi in sat! Cica semnalul e prost dar pe luni se rezolva! Amu stau in masina si astept sa treaca timpul pentru ca la 9 fara 15 am intalnire de gradu unu, cu arbeitgeber-tipu/tipa care imi va da de lucru-, asa este de azi Luni 28.11.2011 incep lucru la fabrica, azi imi va face legitimatia si cipu si instructajul! Am o tona de emotii dar imi e si frica pentru ca lumea ma tot sperie. Am auzit o gramada de povesti deloc incurajatoare si cand ziceam ca mi se face frica si nu mai vreau sa ma duc acolo mi se spunea, eu doar iti zic adevaru! In fine sper ca nu e chiar asa de rau! But enough about me! Voi ce ati mai facut? Am auzit ca la Sibiu a nins sau? Numa la Medias poate! La noi e frigulet dar inca nu e cu minus, pe la 6 erau 3 grade! Na o zis buna va doresc cu "succesuri" si multe realizari! O sa va tin la curent cu ce mi sa intamplat azi! Va pup!

2 comentarii: