miercuri, 23 noiembrie 2011

What is wrong with me?!?

Neatza!(mai pe la amiaza asa dar.....)
Sunt deja vreo 3 sau 4 zile de cand mi se intampla ceva foarte strange...nu pot dormii noaptea!
Prima zi am zis mai poate ca e din cauza la caldura (22grade noaptea e un pic cam mult pentru somn dar tinand cont de starea lui taicamio trebuie)... chestie de logica... opresc caloriferu cand ma pun in pat but same shit!!!
Deci dak nu e de la caldura atunci trebuie sa fie the afternoon coffe.... ok nu am mai bauto pe a doua but....same fucking shit!!!
Chestia e ca la inceput a fost 2sau 3 dimineata cand ma lua si pe mine somnu dar acum e mult mai rau azi dimineata am adormit la 6:30!!! Adik am auzit toata lumea cum pleca la munk :(... si nu ca as dormi exagerat de mult dak adorm tarziu maxim 6 ore ca sa fiu obosit macar pt noaptea urmatoare dar tot nimic :(
Oare tre sa ma duc la doctor sa imi deie pastile sau sa gasesc niste ocupatii in care sa depun mai mult efort pe ziua :|

3 comentarii:

  1. Daca te apuci de pe acum de medicamentatie pentru somn nu e bine, deci eu cred ca ar trebui sa te rupi intro zi de munca sau sa faci ceva mai multa activitate..sigur ai sa dormi bine noaptea dupa asta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Pastile nu iti trebe :)) Decat daca doresti tu ceva anume :)) . Dar o ocupatie (activitate)garantat ! Alta decat sa te joci si sa te watch la filme !!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ui , am eu o idee... roagate la Duamne Duamne sa ninga... si pe urma mergem in parc si ma plimbi cu saniutza :D :D :D Pana ajungem in celalat capat de SubArini >:) te paleste si somnul :))

    RăspundețiȘtergere