miercuri, 9 noiembrie 2011

UNTITLED

Daca nu exista deja o vorba de genu asta atunci o inventez eu : "Ziua proasta de diminieata se recunoaste".
Deci postul asta exista doar ca sa va intreb eu pe voi cum dumniezau se poate supara un om si enerva numa pe ce viseaza? Azi noapte , am avut impresia ca nu am dormit deloc , defapt am visat o mie de chestii , si mi-am adus aminte de toate datoriile ce le am cu mine si cu lumea. Si asta doar datorita lipsei de oboseala si a mintii mele bolnave. Cool , right ?
Deci , sa recapitulam : Luni , aud sunete ciudate toate ziua. Marti noaptea visez numa tampeni , Miercuri is agitata si imi vine sa bat pe cineva . Da! Am toate trasaturile unui om normal si citav . Nothing's wrong with me .:))
Sa aveti o zi usoara si placuta !
Daca o sa auziti cumva de la stirile de la ora 5 ca cineva si-a desfacut capul sa isi bata piticul de pe creier, sa nu va mirati :D .
Ps. Stiam eu ca nu trebuia sa ma despart de Bob . Doar el este de vina :))

2 comentarii:

  1. Toate astea din cauza ca piticu tau se plictiseste si el saracu singur :D Cautai si tu o prietena o ceva sa te lase in pace :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Da mai da`l dracu.. macar piticu meu sa stea cuminte la locul lui .. daca el sufera, suferim impreuna... numa sa stea cuminte acolo :))

    RăspundețiȘtergere