vineri, 11 noiembrie 2011

Asa sunt oamenii...

Azi la lucru , intr-o discutie aprinsa au aparut cele trei cuvinte magice: "asa sunt oamenii". Cuvinte care au si incheiat conversatia.
BINENTELES ,  ca piticul meu de pe creier , si Bob , prietenul meu imaginar (cu care btw , m-am impacat) nu au avut odihna de atunci , si au incercat ei sa isi explice cum sunt oamenii. Pana acuma am ajuns la concluzia ca ar fi cam asa:

In primul si in primul rand: PROSTI !
... visatori,





















...paranoici ,
 




















...IDIOTI ,














dar totusi.... si DESCURCARETI,

















...impliniti =)) ,










motiv pentru care sunt si VESNIC OCUPATI






















...CURIOSI ....,  (asa-i Alina?)











...funny






















hmm... sau nu :) , dar oricum , absolut toti suntem niste artisti























...unii dintre noi.. chiar si romantici




























INSA FOARTE PUTIN OAMENI SUNT SI






                                                            niste ingerasi asa ca mine !!!

Pff, inca un mister elucidat .

O zi superba va doresc ! V-am pupat pe portofele !

3 comentarii: