joi, 24 noiembrie 2011

Error, no title found

NEATZA ! La o cafelutza (a n cafeluta ) si una dintre tigarete :) cu firul magic antiincendii !

E joi ! M-am trezit tarziu ! Am intarziat la lucru . Si NU IMI PASA ! :))

O stare de bine. Nush daca  e bine , sau miserupism , sau negare. Dar e de bine !!!
S-a schimbat si playlistul:) Din melodii triste si pretentioase. am ajuns la bumbtzi bumbtzi :) .
Am vrut sa stiti ca mi-a prins bine saptamana trecuta de melancolii , tristeti , amintiri si indecizii. Mi-am scanat bine hardul saptamana asta . Era plin de "error, error" ! Nu are rost sa ma apuc sa le rezolv pe toate deodata. O sa ma pierd in detalii si nu reusesc nimic. O singura faza vreau sa schimb . Mai stiti ca am scris in postul trecut ca vreau sa fiu iara copila aia care se gandea ce vrea si dadea din coate pana reusea ce isi propunea? Si ca acuma is aia care asteapta totul pe tava ? Mno. O sa incep cu chestia asta ! Dam tava la o parte . Lasam bufetul suedez pentru altii si incepem cu portii mai mici . So... sa imi tineti pumnii.. si astept de la voi , my friends multe suturi in the ass (pentru pasi inainte )!

A , si weekendu asta Amnasul ma astepta . Myyy haaappyyy !!! Promit sa ma duc pana la biserica. Si sa beau o bere acolo sus Alina, For old time's sake ! 

A, si tot pt Alina. Am gasit ieri o melodie pe un card de memorie vechi si demult uitat . Nane- prietenie adevarata. Remember that ? Si stau si ma gandesc... acuma cati amari de ani era faza cu melodia aia? :)) Incep sa le pierd sirul :)

Va doresc o zi minunata . Plina de zambete si de bumtzi bumtzi . Si lu Ion ii doresc SA DOARMA ! :* >:D< 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu