joi, 10 noiembrie 2011

LOL

La prima cafeluta si prima tigare ,  am ajuns pe facebuce! De acolo am ajuns sa citesc postarea cu horoscopul meu zilnic. Eh , si de aici incepe chestia amuzanta :)).

Horoscop part 1 (cel de pe facebuce) pentru data de 10.11.2011.

"Relatia cu partenerul de viata devine din ce in ce mai complicata. Evita sa spui minciuni sau sa-i zici adevarul numai pe jumatate, pentru ca toate aceste lucruri nu vor face decat sa va complice relatia si mai mult. Astazi primesti o suma de bani, posibil, in urma unei mosteniri. Chiar daca vrei sa faci investitii, gandeste-te foarte bine inainte de a lua decizii."

Binenteles , curiozitatea mea prinde aripi de vultur si ma Gugalesc. Asadar :

Horoscop part 2 (de pe un site specific cititului in astre ) pentru data de  10.11.2011.

"Iubirea te face sa vezi viata in roz pentru ca simti ca esti iubit cu adevarat. Partenerul te rasfata cu gesturi de amor si la fel ii raspunzi si tu, si atat timp cat veti mentine aceasta atmosfera pozitiva intre voi, se poate spune ca fericirea face parte din viata voastra! Pot sosi unele din cele mai bune vesti legate de viata de cuplu sau de familie, cum ar fi primul sarut sau prima intalnire cu cel pe care-l iubesti, conceperea unui copil sau se aud clopote de nunta! Sunt evenimente unicat pe care nu le vei uita si care te ridica in al noualea cer! Azi: LUNA PLINA."

Si acuma concluzia mea:
Relatia cu cel iubit e naspa ca ne mintim , ne batem si ne scoatem uachii , dar nu`i bai , ca relatia mea cu amantul merge struna. (a se citi horoscop part 2) . Pentru ca horoscopul ma sfatuit , o sa evit sa zic minciuni , si ii voi zice pretenului adevarul . Acesta face infarct , moare si primesc o mostenire. Astfel toata viata mea devine roz, amantul ma iubeste din ce in ce mai mult , dupa cate observ azi o punem si de o nunta, si va fi o zi ce va intra in istorie . Kinky !!

Buna dimineata si voua dragii mei ! >:D<

4 comentarii:

  1. Si eu cand iti zic ca piticu tau se plictisste nu ma crezi :P
    Neatza si tie!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Tulai ce de activitate au unii oameni la ora 6 jumate dimineata!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ehh ,clasa muncitoare , mandra ca un soare :)) . Atunci e cea mai buna activitate... e neuronul odihnit :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Ui asa isi face omu din viata o telenovela :)) citindu-si horoscopul :)

    RăspundețiȘtergere