marți, 29 noiembrie 2011

Buna seara!

Azi a fost prima mea zi de munca. Se simt cateva ravagii tanand cont ca am stat atata timp dar macar mai schimb peisaju si iau si bani! Hmm multe reguli pe acolo..usoare dupa ce le inveti...multa,extraordinar de multa lume, care vine care pleaca, flux continuu. Am ajuns si pe linie unde lucru eu. Eputin frica dar avand in vedere ca am tot lucrat si m-am miscat nu am simtit frigu, doar transpiratiile. O fi si emotiile de primele zile pana imi intru in mana, ca tot acelasi lucru o sa fac:D .Pana la prima pauza nu mi-a placut deloc, nu mai vroiam deloc sa merg la lucru si chiar ma gandeam la tara, dar dupa ce mi-am intrat in mana a inceput sa-mi placa. Multa lume grijulie pe acolo si ma bucur ca am cunoscut si eu macar pe cineva. Toate bune si frumoase, m-am intalnit si cu Liviu pe acolo si parca mi-a fost mai usor! Acasa nu am avut parte de incurajarile si primirea ca dupa prima zi de lucru dar ne facem noi mari si ne mutam singur! E greu ca avem datorii dar cica la lucru trebuia sa fie stres nu acasa. In fine, am plans olecuta si m-am descarcat! hope you are ok guys.pup you dulce!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu