duminică, 12 februarie 2012

Duminica

Neata buna! Majoritatea dintre noi pana acum si-au baut cafeluta si au pipat si tigarea de dimineata. Eu am terminat cu cafeluta si o baita si ma tot gandesc ce sa lucru azi. Parca nu as vrea sa stau in pat toata ziua sa treaca pe langa mine. De cand sunt mica urasc Duminicile! Dimineata ma trezeam, mancam in familie si apoi toata lumea dormea, eu nu aveam somn si ma plictiseam ingrozitor de tare. Copii care nu dormeau erau plecati cu parintii si eu nu aveam cu cine sa ma joc. Azi e una din Duminicile acelea plictisitoare! Noroc ca mi-am luat prieten la care nu ii place sa se plimbe pe jos, prin parc si de una singura parca nu ma atrage! Asa ca daca si voi va plictisiti Duminica la fel de ingrozitor ca si mine va rog sa imi spuneti cateva sugestii in legatura cu lucruri ce as putea sa le fac sa imi ocupe timpul!

3 comentarii:

  1. Ideea nr 1 : -Se iau 2 pistoale cu bile... NU se incarca cu bile si se joaca dea Bond in 2... pe pedepse... daca se poate dinalea kinky . >:)

    Ideea nr 2. Se joaca de-a vatea-scunselea.

    Ideea nr 3: era un joc ... se numea "Asistenta" , la unii le mai place si varianta "Mama si tata"

    Ideea nr 4: "Clatita zburatoare". Se face mult aluat de clatite , se iau 2 tigai si se fac 2 tinte pe tavan. Cel care reuseste sa intoarca clatita prin aruncare si sa o fixeze bine pe tavan in tinta aleasa este castigatorul.

    Ideea nr 5: "Gadilitul mortii" . Se folosesc 2 maini , de preferat ambele sa faca parte din acelasi trunchi. Necesitatea minima: cate 2 degete de la fiecare mana. Se apuca de gadilit. Pierde cel care zice primu... "Opreste-te ca ma omori".

    Ideea nr 6: Poker pe dezbracatea.

    Ideea nr 7: Se ia un poster cu Justin Bieber se cumpara sageti de darts ... se lipseste posteru de usa de la dulap , si tintesc ochii. Cand e ciuruit posterul jocul a lua sfarsit .

    Ideea nr 8: "Razboiul electrocasnicelor". Se cauta o suprafata plana. Se ia mixerul , blenderul , aspiratorul , tocatorul electric, masina de macinat , etc etc , si se incepe razboiul. Fiecare participant are cate o echipa. Atentie. am auzit ca o ajuns cativa oameni in spital din cauza acestui joc .

    Ideea nr 9: Se ia o carte ... de joc nu dinaia ce ditit groasa , iti pui barbatul sa miste cartea doar cu nasul prin toata casa. Daca nu te bate , si e de acord cu ideea mai ramane doar sa te pui in fund si sa razi cu lacrimi. Ar fi ok sa si filmezi intre timp. :D:D:D:D

    Ideea nr 10: Se ia o camera de filmat , si te apuci si te maimutzaresti , si va filmati , si radeti , si ziceti bancuri , si pe urma imi trimite-ti mie filmarea.

    Ps. Stiu ca au venit putin cam tarziu ideile astea, dar sper sa fie de folos pe viitor.
    Te-am pupat pe portofel.. Paaaa!

    RăspundețiȘtergere