joi, 15 decembrie 2011

Happy day

Na neatza buna la amiaza! Unii sunt satui de lucru la ora asta, eu sunt satula doar de stat treaza:D Prima mea zi libera dupa 2 saptamani de lucru. Yuppii. Si asa a inceput ziua, azi de dimineata, sa gandit puiu meu sa ma fericeasca, a venit in camera, m-a trezit si mi-a pus in fata hartia cu contul lui bancar.E zi de salar si am ramas placut surprinsa cand am vazut cat a luat. A stat treaz si am plecat prin oras sa rezolvam niste treburi cu niste acte care imi trebuie pentru lucru. Apoi am fost sa scoatem niste bani de pe contul lui si am zis sa imi verific si eu contul. Si surpriza. Am primit si eu o particica din salar. Mi-au dat 22 de euro si 90 de centi, pentru 2 zile lucrate. Nici nu ma asteptam sa primesc ceva dar se pare ca am meritat:D In concluzie azi sunt asa de bine dispusa si asa de happy. Ce fac banii?! Te transforma:)) Ma si gandeam ca din primul salar o sa imi cumpar un filtru de cafea si niste fiole de bere(bere la 0.33) ca sa sarbatoresc primii banuti, dar acum nu imi ajung banii asa ca am sarbatorit cu 2 tricouri luate la reducere, fiecare 1 euro! Erau la articole de vara si cum nu s-au dat le-am cumparat eu! Omu destept isi face iarna car si vara sanie! Acum abia astept vara sa vedem ce haine de iarna o sa imi cumpar la pret de nimic:)) Hmm si acum partea cea mai frumoasa a zile urmeaza sesiunea de shopping! Va doresc o zi buna in continuare! Pupilici

Un comentariu:

  1. Ehe... primii banuti , fie ei si 22 de eur, dar is primii banuti! Bravo mandro , ai reusit si acolo !! Acuma o sa vezi ca toate o sa prinda un contur, mai subtire la inceput , dar e ceva! Mi`s f mandra de tine!!!
    Si nu iti mai tot lua haine tu fata :))) o sa trebuiasca pe urma sa mai cumperi dulapuri :)) .
    Mai bine cumpara-mi din Jermany niste prafuri anti mahmureala =))

    RăspundețiȘtergere